Olympus E-420 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus E-420 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gerson Chikike 13-08-2017

I love this product

Geschreven voor: Olympus E-420 zwart

Dit is gewoon een geweldig camera mooie fotos en video meegemaakt het is zeker een aanrader tot nu weet ik nog niet eens alles er is nog zoveel te leren over wat je hiermee allemaal kan

Lucas1969 01-02-2010
Geschreven voor: Olympus E-420 zwart

Ik heb dit toestel nu 1 week in mijn bezit en kan alleen maar positieve dingen bedenken.
Zelfs voor een leek is dit toestel makkelijk in het gebruik

loulandre 12-11-2009
Geschreven voor: Olympus E-420 zwart

Geweldige camera. Prachtige foto's van de kinderen. Erg goede prijs/kwaliteit, ideaal voor iemand die toch hele mooie foto's wil maken zonder daar een tijdrovende hobby van te maken.

Ik heb continu de 40-150mm lens erop zitten. Dan kun je de kids van rustig van een afstandje vastleggen. Haarscherpe foto's. De macro's zijn erg handig, en het toestel laat zich ook vrij gemakkelijk handmatig instellen.

charles K 23-10-2009
Geschreven voor: Olympus E-420 zwart

Ben overgestapt van een Fuji S5600 naar de olympus E-420. Maar wat een verschil, deze stelt supersnel scherp en met de voorgeprogrameerde fotostanden kan er eigenlijk niets mis mee gaan. Ook handmatige bediening is een fluitje van een cent.De resultaten zijn echt prima, ondanks het gemis van een beeldstabilisator, is een kwestie van hoger ISO instellen. Kortom ben heel tevrede over deze camera

Sander en Tineke 15-07-2009
Geschreven voor: Olympus E-420 zwart

Ruim een maand heb ik nu deze superfijne digitale spiegelreflex camera in mijn bezit. Meegenomen op vakantie en binnen 2 weken ruim 600 foto's gemaakt. (uiteraard ook zelfde object met verschillende instellingen) Verbluffend scherpe en contrastrijke foto's. Zowel strand als natuur en mensen. Het ziet er levensecht uit.
Enige minpuntje is de flitser die vaak lang blijft flikkeren voordat je een foto bij avond maakt.
Voor de rest zeer tevreden

rvberkel2009 22-06-2009
Geschreven voor: Olympus E-420 zwart

Een hele fijne goede camera,met vele functies.
Verders ligt de camera heel fijn in de hand,niet te groot ..en niet te klein!
Ik heb de camera net,dus deze revieuw wordt later nog aangevuld.